Høssingjente (22): -Store øyne må til

En lokal Høssing jente har tatt selvportrett hvor øynene hennes er veldig store. Dette er antagelig del av en ny "dille" blant ungdom. Jenten, som ikke ikke vil være anonym, sier til Høssing Posten at det er finere sånn. - Jeg satt der med mitt nye kamera og skulle bare prøve, sier hun. Bildet ble først oppdaget da jenten brukte det som profil bilde på internett samværstjenesten Facebook.

Høssings første postmodernist, Victor Nödtörftig, har følgende kommentar: -Nå blir det nødvendig å dekonstruere det maskuline blikket igjen. Igjen og igjen må vi gjøre dette! Det er veldig slitsomt, sier Nödtörftig, som begynner å bli ganske lei. - Da jeg tok master avhandlingen min drev vi med dette ustanselig. Dekonstruerte og dekonstruerte og dekonstruerte det maskuline blikket. Ikke før var vi ferdig med det, før det dukket opp igjen, og så var det på'n igjen!

Høssingjenta (22, var det vel) er ganske uforstående til denne kommentaren: -Jeg skjønner ikke hva han mener. Store øyne må til, avslutter hun.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse