Innbrudd på Hødsing Boghandel

Det har vært innbrudd på Hødsing Boghandel i helgen.
Hittil er det ikke registert noe tyveri. Derimot er det blitt enda trangere i lyrikkseksjonen. Bokhandleren fant tre gamle titler av Frank Høssingstua som han ikke tidligere har hatt i hylla.

- Jeg tar en telefon til Frank nå til mandag, så tar vi det derfra, sier daglig leder ved Hødsing Boghandel, Dyn Jækkholm.

- Det er ingen som bryr seg egentlig, sier politimester Ljan Stribe, siden vi ikke har noen som leser bøker i Høssing. Jeg vet ikke hvordan de får det til å gå rundt, jeg. Fasaden deres likner jo veldig på Høssing Mat Butikken, da. Jeg gikk feil en gang og kjøpte en bok bare fordi det var så flaut å gå ut derfra tomhendt. Jeg har hørt at flere har gjort det samme. Det er vel sånn de overlever.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse