Gymlærer kan tango i tillegg

Det blir ekstra amorøst når Johnny Kåss byr på sin spesielle "guitar drink". Prøv selv!


Det var neppe tvil om at Johnny Kåss kunne bevege seg siden han er gymlærer, men at han skulle danse argentinsk tango var det ingen som gjettet riktig på. Forbauselsen var derfor stor for klasse 9b da Kåss entret gymsalen i full tangomundur og utslåtte tenner i morges. - Jeg ville se blodet til elevene bruse hett, det har jeg tenkt på ofte, sier Kåss mens svetten triller ned i smilet hans.
- Jeg vokste opp i den argentinske delen av Høssing der blodet bruser og lærte å "blomstre" på Juridiske Jordet. Dette har jeg holdt skjult for å kunne overraske folk skikkelig sånn som nå. Kåss demonsterer noen amorøse danseskritt og feier over i andre enden av gymsalen der klasse 9 c sitter forskrekket og ser på. Da vi spør om tenåringene blir inspirert til å danse tango får vi kontant svar; - jeg gir tommel'n ned i dass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse