Derfor fikk du så vondt i går

Det er ingen spøk å lide. Flere ansatte måte hoppe for å ikke dø av diverse vondter.

Det startet med hvining og buktende adferd, før det gikk over i hule smerteskrik og pur fortvilelse. Slik opplevdes det for mange av oss da smertene i går kom over oss for fullt. Flere høssinger trakk forfjamset ut i gatene der de ramlet omkull og skrek om kapp. Vondest av alle hadde Silje Snikikk som satte fyr på sine elskede rottingmøbler i et forsøk på å lede oppmerksomheten bort fra smertene. I dag har hun ikke stemme igjen etter å ha skreket sammenhengende gjennom natten. Ifølge astrolog Sally Juice skriver det kollektive smertehelvetet seg fra metronauten "Sjåast" som fløy i lavkantet bane over Høssing i går. - Jeg sympatiserer med alle som hadde vondt i går, men kan ikke la være å glede meg enormt over å få ijakta fenonemet på kloss hold, sier Juice som selv ungikk å få vondt ved å tulle seg inn i et utladet stjernetegnspledd av erotisk silke. Selv ikke ordføreren ble spart for elendigheten og søkte tilflukt under en umontert markise; Jeg sa til meg selv at dette har du øvd på, Hroar. Stå på! Men det gjorde så vondt at jeg til slutt ba til min egen private gud, nemlig Eric Clapton, kommer det spakt fra ordførersofaen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse