Fant på grand Prixlåt under samleie


Musikk interesserte Golf Dysvik på Limp Biscut konsert i Minnsota i fjord.
For mange er konstituerte politimester Golf Dysvik mest kjent som nettop det – konstituerte politimesteren. Men i år har han nok en finger med i spillet, ettersom han har sendt inn et bidrag til melodifestivalen Grand Prix på TV.

– Jeg sendte den som vedlegg på mp3, satser på at det funker, sier Dysvik, som planlegger å ta artist navnet Bæggy Mozzarella når artist karrieren tar av.

Sangen "Ta med meg på krumspring i natt Gry Anita" fant han på under samleie med kona en fredags kveld for noen måneder siden. "Vi hadde sett på Skavland, jeg og kona, deretter ble det ett glass vin på verandaen og så begynte det og utarte seg. Introen til sangen kom til meg under forspillet, og under selve akten finpusset jeg på teksten". Den melankolske melodien handler om en kjæreste som Dysvik hadde i barndommen og som han fortsatt synes er svært søt.

– Men jeg husker henner jo som en 11-åring, gjør det meg til pedofil? AVslutter popmester, unnskyld politimester Dysvik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse