Ihvertfall ikke funk

Kjaffi og Kort driver med både det ene og det andre, men ikke funk.

For drøyt en uke siden ble det skrevet en veldig god artikkel i Høssingposten om folk som ikke får posten sin. Beklageligvis kom artikkeln bort og vi presenterer desverre denne saken om popduoen Kanskje dét, kanskje istedet. Bandet sier selv at de spiller såkalt funk, men for undertegnede høres det mest ut som noe helt annet. Ihvertfall ikke funk.

- Kjaff speller bass, jeg speller tromme. Sånn er det bare, sier "trummis" Kort Adler til høyre. - Vi tar for oss hvert vårt instrument, enkelt og greit, sier "basisst" Kjaffi Kuti til venstre. - Joggeskoa mine heter Hans og Grete, etter eventyret! - Skjegget mitt har jeg valgt å kalle Sentrum Scene, i håp om å få ha gig der. - Huset vårt har vi valgt å kalle Clawfinger, etter idolene i dét bandet. Der sang de bla. Nigger nigger nigger hvis ikke jeg tar helt feil? - Jeg får så varme og svette ører av å øve med hodetelefoner at jeg har valgt å kalle dem for horetelefoner, hehe. Litt humor.

I disse dager jobber de så svetten siler med en låt som ifølge dem selv skal bli sommerens store landeplage; Hallapårei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse