En ekstra banan til besvær

Etter opptellinga hjemme hos Brynjar Hansen, viste det seg at det hadde sneket seg inn en ekstra banan i fruktfatet hans. Hverken Brynjar eller katten hans, Spissen, vet hvor denne bananen kommer fra. "I mine 45 år som støvsugertømmer har jeg aldri sett maken til rar folkeskikk" forteller Brynjar om det omvendte banantyveriet. Han har gått Høssing rundt med bananen i håp om at han finner dens opphav innen den "blir like brun som nabo'n min".

Har du en banan for lite eller trenger noe å tette dassen med, ring personsøkeren til Brynjar.

5 kommentarer:

  1. Nummeret til Brynjar da

    SvarSlett
  2. oi beklager, 92100112. Det er person Søker da, så ver snill me'n!

    SvarSlett
  3. PUTT DEN BANANEN OPP I RATTATA'N TIL SALLY JUICE, SÅ ER PROBLEMET LØST!

    SvarSlett
  4. Hyerge! Hvor har du vært alle disse åra? Trodde du hadde fløtta fra Høssing. Eller var det fletta hyssing du hadde gjort? Blander alltid de to.

    - Joralf Henriksen Jr.

    SvarSlett
  5. Jeg vært borte en stund, ja. Spørg ikke hva jeg har gjort alle disse år. "Det har vore go'e daga, og det har vore ikkje så go'e daga", som min tante fra Andøyen pleier å si.

    SvarSlett

Følgere

Annonse

Annonse