Barneboksing

Flott tilbud til små høssinger!

Syrian Downs, Høssings gamle veteranbokser, tilbyr smårollinger fra hele kommunen et oppstartkurs i boksing. Kurset betales i et unevnt antall klemmer og kos. Kurset holdes i Downs egen garasje. "Dermed blir det enda mer personlig", lover Syrian Downs. Det presiseres at kurset kun vil være åpent for barn i alderen 2-4 år.

Downs har skåret ut en liten boksering av en tjukkas han har kjøpt rimelig på auksjon. Attpåtil har han ervervet en vifte fra Fellesslakteriet, og lysanlegg fra Høssings Teater Huus. "Nå sitter jeg bare tilbakelent og gleder meg. Blir jeg for urolig, tar jeg bare og puncher litt på et par svære puter jeg har liggende i stua," beroliger Downs.

"En berikelse for kommunen. Men den kursavgiften synes jeg er litt...fishy, for å si det sånn", uttaler en lettere bekymret Høssingpappa.



Syrian Downs i kjent positur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse