Hvem har sett Melchior?




Høssingen Melchior Avaldsnes (bildet) har vært savnet fra Høssing Bortstuede Eldresenter siden sist lørdag. 83-åringen, som er dement, ble sist sett i den nye Nille-butikken i Høssehjørnet, som åpnet i dag tidlig. I følge daglig leder Bjønn Melkereuter hadde Avaldsnes forvillet seg inn i forretningen, hvor forholdende etter sigende var rimelig kaotisk: - Jeg så aldri at han gikk ut, men han fikk beskjed om å pelle seg vekk. Greit som sort blekk på hvitt papir, forsikrer kjøpmannen fra Nille.



Nå frykter Politikammerset i Høssing at pensjonisten har havnet mellom et par hyller, eller i det verste fall kommet mellom to lettvegger som var i oppføring på denne tiden lørdag. - Jeg har vært på befaring i butikken, og må bare få gratulere dem med vel oppført butikk. Jeg er ikke noen tilhenger av hendelser med trist utfall, men jeg har altså sett på lettveggene, og har konkludert med at det er plass til en pensjonist mellom de lettveggene det er snakk om, hvis han satt fast i stående tilstand, forklarer politiinspektør Regnar Mjenn. - Jeg har også bedt de butikkansatte om å ringe oss hvis at de kjenner at det begynner å lukte bak nevnte lettvegger, avslutter Mjenn.


KJENNER DU SAKEN? JOBBER DU PÅ NILLE-BUTIKKEN? Ring oss, pour favor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse