Ønsker å selge seg ut av Skeidar

Investor og ørkenrotteentusiast Beatrice Vietkong Grytidligvik har nå ytret ønske om å kvitte seg med alle sine aksjer og verdipapirer i møbelgiganten Skeidar. Nå vil hun heller invistere pengene i andre foretak som Thyssenkrupp, Høng, Glatt Koshermat og Pusur skoledagbok. Avgjørelsen ble tatt etter en fuktig natt på Høssings mest kjente utested, China Slottet. -Jeg ønsker ikke å kommentere saken utover at jeg sammen med noen veninner mistet fatningen og fattet beslutningen. forteller Grytidligvik. Samfunnsrefser og sosiolog Dennis Thyssen i tankesmien Raphaelglefs er skeptisk til at viktige avgjørelser blir tatt i maktens koridorer. -Jeg ønsker ikke å kommentere saken utover at jeg sammen med noen veninner mistet fatningen og fattet beslutningen om at  jeg er skeptisk til at viktige avgjørelser blir tatt i maktens koridorer. sier Thyssen i en pamflett. Han tilføyer at han generelt er skeptisk til bruk av pamfletter, men kan se gjennom fingrene på det, så lenge det gjøres i embeds medfør. Han tar også selvkritikk på tilstanden tankesmien Raphaelglefs er i. -Denne tankesmia er ikke vasket på år og dag, her lukter det råttent rekeskall. hevder sosiologen.
Hvem sier at smør ikke er godt for blodsukkeret?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse