Har oversikt over samtlige porer

Vilvin, her med hunden sin som også heter Vilvin
Å kjenne sin egen kropp er ingen selvfølge. I hvert fall ikke for Høssinger. Sekretær Vilvin Hermansen på Høssing Kommunehus tok saken i egne hender og har lagd en fullstendig oversikt over egen kropp. I en database hun har opprettet i samarbeid med teknisk etat, er hver milimeter kropp loggført og kategorisert. -Det føles bra å ha full oversikt. Jeg kan nå f.eks. gå inn i databasen og finne den eller den føflekken, eller søke etter spesielle kroppshår. 

Informasjonen frk. Hermansen har samlet skal også, men hun er usikker på hvordan. -Kanskje kan andre også ha glede av denne databasen, men jeg har ennå ikke funnet ut hvordan. Jeg er i hvert fall tilgjengelig 24 timer i døgnet for spørsmål vedrørende kroppen min. Minus tiden jeg bruker som sekretær her i Kommuneuset, samt tid som går med til søvn etc. så omkring 4 timer i døgnet er nok et mer presist anslag, forteller sekretæren som tidligere har jobbet som gledespike for demotiverte soldater i Nazi-tyskland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse