Planlegger tidenes liggesår

Karaokekongen Støy Haraldsheim (42) er lut lei å stå oppreist hele dagen og kvelden, og planlegger et lengre sykehusopphold i følge sin personlige hjemmeside.  

-Som karaokeartist står jeg i opptil 14 timer i strekk rett opp og ned, det er klart at det ikke er bra for ryggen. Støy Haraldsheim er kjent for de fleste som en habil karaokesanger, med Creedence Clearwater Revival og Hanne Hukkelberg som sine spesialiteter. Haraldsheim er arbeidsufør, men bruker formiddagene til fuglekikking. Mange fugler kan observeres sittende, men endel fuglearter krever at man står for å få øye på dem. Planen er å legges inn på Høssing Sentralsjukehus med lettere hodeskader. -Jeg har en tabernakkel hjemme på veggen som holder på å løsne, fordi jeg kun festet den med gipsskruer på mur. Den kommer nok til å rase ned en av de nærmeste ukene, og sjangsen for at jeg står under er 50/50, siden den står over go´stolen.

 Håpet er videre 4 - 6 måneders opphold på sykehus, helst på et enerom med fjernsynsapparat, men viktigst: I horisontal, liggende stilling. Støy er i tillegg til karaokeartist og fuglekikker, også en ivrig seer av TV-serien "Norsk Attraksjon". -Jeg prøver å få med meg alle episodene. Hun lesbiske programlederen med rød joggedress gir meg benner´n bare jeg tenker på a.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse