Tar 40års krisa på forskudd

Den for tidlig fødte babyen Gunnar Rekland skriver i en pressemelding at han kommer til å ta sin egen 40års krise på forskudd. Han har allerede nå startet med forebyggende tiltak og har bedt om støtte fra kommunen til å kjøpe seg en splitter ny ferrari med spoiler. -Høssings damer foren dere, for om bare 3 år kommer jeg til å stå på beina for første gang klar til å tilfredstille dere skriver Rekland i pressemeldingen. Babyen med sine beskjedne 2 års livsvisdom er spesielt gløgg for alderen forteller moren Guri Rekland. - En gang greide han å lure av barnesikringen på en 10 liters dunk med soyasaus. Gjett om dassen ble tett. Gudskjelov.  

1 kommentar:

  1. Hyggelig å lese om oppvakte barn. Selv var jeg dessverre ikke like fiffig, men forsøker å gjenvinne det tapte som voksen. Jeg tar derfor krisene på etterskudd: samler nederlag, tap, smerte, fortvilelser og forvirring i en stor striesekk innerst i potetkjellerens fuktige nattmørke, holder dem fanget der og slipper dem ut i all sin nådeløse grusomhet først etter min egen død. Dermed kan jeg leve fullverdig og fullstendig når jeg lever, uten anger, uten savn og sorg, men med blikket naglet til mitt eget overjordiske speilbilde og en fremtid i full fart inn i seg selv. Ja, på den måten løper jeg fra og overlister alderdommens kriser og all verdens knugende kaos. Bare et tips :-)

    SvarSlett

Følgere

Annonse

Annonse