Det braker løs for Høssing på NRK

BLIR KJENDIS-KOMMUNE??? Fra og med i morgen, fredag 3.mai blir ikke lengre Høssing et ukjent sted for de fleste etter at selve NRK skal sende våres Kommunes Info Video Kanal. Et helt apperatur av mennesker har jobbet med denne satsningen i lang tid og målsetningen er at resten av Norge skal få øynene opp for en av verdens mest velfungerende og forseggjorte kommuner. -Dette tror vi blir et kjempeløft for Kommunen! sier en smør blid ordfører Hroar Stiltskin. -Jeg har kjøpt in Goldfish og Mozell og skal benke meg ned foran nett-TV-avspilleren sammen med fruen i morgen. 
Det er lokale PR krefter som i samråd med kommuneadministrasjonen og NRK står bak TV sendingene. I 6 episoder lærer vi Høssing kommune å kjenne - litt bedre. Den første episoden heter Demokrati i Høssing, og handler ja nettopp om demokrati i Høssing. Så gjenstår det å se da.

Hva? Høssing Kommune's info video kanal
Hvor? nrk.no
Når? Fredag 3.mai rundt lunsj.


2 kommentarer:

  1. Elsker denne Innsikten som vi får av å se på Info Video Kanal'en! Jeg har Lyst til å bli byråkrat når jeg blir voksen, derfor Synes jeg dette er perfekt til å få mer innsikt i hvordan den Viktige jobben er i Praksiss.

    hilsen AspirrerendeByråkrat21år

    SvarSlett

Følgere

Annonse

Annonse