Høssing døgnet

Folk gleder seg til St. Hans.

Høssinger som Høssingpostens utsendte har spurt, kan fortelle at de gleder seg til St. Hans, selv om det er lenge til. - Jeg gleder meg til St. Hans, sa en mann som gjerne ville være anonym. - Noe navn i avisa er jeg ikke interessert i, nei det er jeg ikke interessert i, kunne han fortelle. - Du trenger ikke navnet mitt, gjør du vel? spurte han.

Treet råtner på rot

Treet råtner, og mange høssinger har skrevet leserbrev om dette. Høssingposten har sendt forespørselen videre til Frilufts- og avløpsetaten.

Stod rank

En mann med forbilledlig positur ble sett i matkøen på Høssing Matbutikken torsdag ettermiddag. Mannen holdt i en handlekurv og sto og ventet sammen med andre som ventet for å betale matvarene sine. Det var da han ble lagt merke til. - Han stod så støtt, at. Han stod rank, han, forteller Lejdy Makkabett (89) som fylte posen sin med nyss betalte varer akkurat da hun fikk øye på mannen med den rette ryggen. - En flott stilling, sa andre.

Gutt med rødt øye sendt til sykehus

En liten gutt med rød iris ble sett gående i nærheten av Høssing Torget torsdag kveld. En forbipasserende fikk kontaktet Høssing Sykehuset, og gutten ble hentet. Det er mistanke om rusk eller lignende. Gutten var på vei til sin bestemor som bor i Høssing sentrum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse