-Jeg hater meg selv og alt jeg står for!

Sommerportrettet: Sandra Løk Bendelsgaard (48), tømmerhuggerske.
Det blir ingen hyggelig sommer for Høssings eneste kvinnelige tømmerhugger, Sandra Løk Bendelsgaard. Hun skal opperere bort intet mindre enn nitten ondartede føflekker, og får i tillegg besøk av hele sin slekt på morsiden -til sin 17 kvm hybel. -Det er så man bare har lyst til å sette seg ned på trappa og grine. Det er i og for seg hyggelig med slektninger på besøk, men denne gjengen har kan mildt sagt karakteriseres som en degenerert saueflokk. sier Bendelsgaard om sin slekt, som opprinnelig kommer fra Arendal. -Jeg forakter alt som kommer fra Arendal. Inkludert meg selv. Jeg har aldri likt meg selv, hverken når det gjelder personlighet eller utseende. Men alt er ikke helt mørkt for den overvektige tømmerhuggersken. -Jeg har mine "høydare" i hverdagen. Jeg er svært opptatt av artisten Michael Jackson og hans musikk. Det har vært stille fra han lenge nå, og jeg er fryktelig spent på hva hans neste prosjekt vil være. sier Bendelsgaard, med et glimt av håp i øyekroken.


Her et bilde fra vedkomnes oppvekst






Fem kjappe med Sandra Løk Bendelsgaard
Hvem ville du gitt en bukett roser?
-Michael Jackson. For all den glede han gir, og skal fortsette å gi i mange år framover.
Hva leser du på sengekanten?
-Diverse pamfletter. Akkurat nå en om tilbredning av havsalt.
-Ditt beste sommerminne?
-Tjuvholmen i 86. Fem flasker Black Tower, og en nyseparert Jørn Hoel på kokain. Say no more.
Fjellet eller kysten?
-Skauen!
Hva er ditt livsmotto?
-Vis hensyn og svelg alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse