Angrer bittert på klining i 9.klasse

(Haraldsgrøfta/Høssing) Gasspumpesjef på Høssing Auto, Vidar Avatarsen skal i disse dager foreta en fullstendig kanossa gang i følge nære venner. Høssing legenden skal ta sterk avstand fra sin egen fortid. Avatarsen var en meget populær håndball spiller og dame fut, og var kjent for  å ha "pettet" med mange av de peneste jentene i sitt kull på Høssing Ungdoms Skole i årene 1974 - 1977. Det er særlig en episode under Flaggermusdagene, sommeren ´76, der den unge Avatarsen skal ha klint med Berit Myr -i dag lokal politiker for SV. -Jeg gremmer meg når jeg tenker på episoden. skriver han på sin Facebook-konto (populært nett-sted red. amn.) - Jeg burde ha brukt kreftene mine på andre ting. Jeg kunne hatt god bruk for litt overskudd nå i dag for eksempel. Det ligger ei rake ute på tunet som burde ha vært flyttet inn i skjulet fortest mulig.


Vidar Avatarsen med ukjent Høssing jente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse