Verdens mest sette and sikret mot brann

                                           Verdens mest sette and sikret mot brann. Her med konen Minni Mus.
     
Verdens mest sette and har nå blitt fast innslag i kommunen etter at miljøgruppa ØTS (Ønsker Topp Stemmning) har "crowd fundet" et vaskbart kostyme av den sette anden. Doneld er kjent fra Disney verdenen og har gledet store og små i lengre tid med nebbet sitt, nå gleder mange seg over å få oppleve nebb dyret på kloss hold. - Ja, det er et vaskbart og sammenleggbart trekk vi har investert i som ser helt ut som Donald. Det stod lenge mellom Andy Cap og Donald, så vi hentet inn tilbakemeldinger fra barn som tydelig ønsket vaskbar Donald drakt framfor svært brann farlig Andy Cap figur. Da vi gjorde smårollingene oppmerksomme på hvor lett Andy Cap kostymet kunne stå i full fyr var det ikke tvil i deres små sinn om at Donald var tingen. Donald materialet er laget av brannsikker polyester og er håndsydd i Hammerfest av kyndige "Donald fingre", sier ØTS talsmann Kærl Pålme.
- Donald har eksistert fra lenge før jeg bare var et glimt i min fars øyer, legger han til på tlf i etterkant av intervjuet.

En av de mange skuelystne som har fått sett anden på nært hold er Turid Balla som fikk seg en noe spesiell dag; - Jeg trodde det var Donald da jeg så den nede ved kjernet 1. mai, jeg. Jeg har det ikke så greit, skjønner du.

Ordfører Stiltskin holdt en knapp på den meget brannfarlige Andy Cap og er ikke tilgjengelig for kommentar. - Brannfarlig eller ei, Andy Cap har glimt i øyet og lun humor en kjenner seg igjen i fra puben, Donald er bare et luftslott, sier han alikevel i en kommentar.

Om kjæresten Minni Mus flytter etter Donalden sin gjenstår å se, men det er lov å håpe at kyndige musefingre i Hammerfest i disse dager er travelt opptatt med sitt ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse