Spesialpedagog tømte nesedråper i penal

Ikke alle tar seg helt fri i juleferien, for den verdikonservative spesialpedagog og progrock-entusiast Pernille Wiik Sermoniasen ble julefreden dramatisk forstyrret av et plutselig behov for å promotere Fremskrittspartiets flyktningpolitikk. -Jeg satt og åt dadler hjemme på Hubrostua, da jeg av en eller annen grunn ble brått uvel av alle fremmedarbeidere og asylanter i landet vårt. Jeg ville vise min støtte til Frps strenge flyktningpolitikk og grep etter det nærmeste jeg fant.  Sermoniasens nærmeste objekt viste seg å være et juletre som behørig ble veltet utover golvet, en pung som ble tømt for småpenger utover sengebrisken, en flaske nesedråper, som jamfør overskriften endte i lærerinnens private Mikke Mus-penal, og en stakkars Golden Retriever som fikk seg et spark midt i sideflesket. -Nå skal det vel ikke lenger være noen tvil om hvor jeg står i innvandringsdebatten! skoggler en aquavit-påvirket Sermoniasen i telefonrøret.
Harsk lærerinne tok til orde for Fremskrittspartiet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse