23.desember - Viseadmiral Høss


Viseadmiral Høss "Muldvarpreservatet"

Kom og bli meg med
på Muldvarp res er vatet
Jeg gir deg sweet baby beskjed
på MUL MUL MUL MUL Muldvarpreservat

Det er klart at du må være med meg
hopp bak på min reggae dub moped
jeg sendte deg tekstmelding i går
du har fått beskjed -jeg har kommunisert

Det er en deilig lukt fra muldvarpreservatet
ferske boller og spagetti alacapre
Jeg tar med dama mi, beautifull renate
ikke vær redd vi kan bare ligge og prate
Høssing er kommune med mange fine gater
men aller finest er på muldvarpreservatet
du kan vise meg -du går ned i spagaten
og jeg kan ta fram all den jamaicanske maten

Kom og bli meg med
på Muldvarp res er vatet
Jeg gir deg sweet baby beskjed
på MUL MUL MUL MUL Muldvarpreservat

Pakk strikkejakke med
til Muldvarp muldvarpreservat
det kan bli ganska kaldt
på muldvarp muldvarpreservatet

Og etterpå, ca kl. åtte
kan vi stikke ned på china slottet
det er bra der, selv om de har rotter
hvem vet, kanskje ender vi på kottet

da kan jeg vise deg, jeg har lært å blotte
og kanskje får du med vennina di charlotte
du og henne sammen er så flotte
jeg har alltid syns høssing-jenter er så hotte

til neste kommunevalg jeg meg gleder
da skal vi stemme fram hvem som blir vår leder
ordfører Hroar Stiltskin får min stemme
han er mr. numbah one, det må vi aldri glemme


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse