Stemte på feil parti

(HØSSING/LONDON) Den norsk-britiske danserinnen Gina Elvira Haraldsson (53) er i harnisk etter at hun ved valget i fjor kom i skade for å havne i et politisk uføre. Det var i stemmelokalene ved kommunetingsvalget at Haraldsson følte seg uvel og fikk hjelp opp trappene til Høssing Badeforening der stemmeurnene var satt ut. -For det første: Urnene satte meg helt ut av spill. sier den prisbelønte hip hop danserinnen -Jeg har selv hatt dødsfall i familien (hunden døde red amn.) og urnene minnet meg på dette. Jeg hadde i tillegg tatt noen medisiner jeg fikk utskrevet av min fastlege som skulle hjelpe meg mot tørre skjedevegger. Da jeg kom inn i avlukket var jeg fast bestemt på å stemme Senterpartiet. Men noe har tydeligvis gått galt for jeg er ganske sikker på at jeg endte med å stemme Høyre eller Sosialistisk Venstreparti. Høssing Kommunestyre beklager hendelsen, men sier at Haraldsson vil få en ny sjanse ved neste valg. -Ved neste valg vil hun stille med blanke ark. Jeg har dyp respekt for Gina Elvira Haraldssons rolle innenfor moderne hip hop dans. sier en pressetalsmann i kommunen. Som plaster på såret skal Haraldsson få lånt en Golden Retriever som skal lede henne til stemmelokalene. Hunden er gul/oransje og heter Baronny Baronny Trippelkentaur. Hunden er også synsk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse