Drittpakke solgt til blodpris

Som et ledd i å prøve å redde ping pong klubben i Høssing fra økonomisk utslettelse, ble det i helgen arrangert salgsauksjon på diverse gjenstander. Det var dødsboet til Ping Pong foreningens leder, pantelåner og advokat Gano Revmatore, som gjennom et smutthøl i loven har fått klausul til å foreta full dødsbo, og samtidig som ping pong klubben innkasserer en fet livsforsikring, ennå Revmatore fortsatt er i live. Han er deriomt ikke sikker på å være det lenge. -Med det kjøret jeg lever her i nord, med barnestell, festing, bordtennisturneringer og feit mat, er jeg ikke sikker på at jeg vil leve lenge. Norsk-Italieneren legger til at mentaliteten er en annen i hjemlandet enn her i Norge. -I italia tar vi det med ro, bordtennismiljøet er mer avdempet, og kjønnsrollene mer tilpasset en travel hverdag.
Eiendeler blir revet vekk.

Gjennstander som ble solgt på auksjonen var bl.a. Gano Revmatores unike samling av gipsskruer fra forskjellige land og en sponplate med signaturen til Kevin Costner. Mest oppsiktsvekkende var alikevel en helt spesiell drittpakke som Revmatore fikk av en klient for godt utført arbeid. -I 1987 forsvarte jeg Sally Juice i den store lip-synk-saken mot Universal Music Norge. I perioden Mrs.Juice satt i varetekt spikket hun denne greien til meg. Så den har stor "valore affettivo" for meg for å si det sånn.
Under auksjonen gikk drittpakken til Sally Juice for kr. 2300.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse