- Tar gjerne i mot Dönerengen, jeg


Jamon Høssetruten, med ukjente barnet

Jamon Høssetruten, bedre kjent som tidligere kioskeier og nybakt suksessforfatter og forlagsmann med Visdoms Ord, tar opp tråden med Jøss Dönerengen og hans disputt med Heitann Forlag, som vi skrev om tidligere denne uka. Nå sier han seg villig til å gi ut "Du er et villsvin, Inger Merete" på sitt Eget Ansvar Bokforlag.

- Jeg tar gjerne og gir ut boka til Jøss, jeg. Det skulle bare mangle, holdt på å si, forteller Høssetruten.

Høssetruten ringte inn til Høssingposten og kastet vanten lørdag formiddag. - Jeg gir ut ei bok. Ei bok! Og så står jeg bedre rusta enn etablerte Heitann Forlag til å gi ut boka til Jøss? Jeg sier "Jøssenammen", jeg altså, sier forlagsmannen fra Høssing nordre. - Jess, dette her skal gutta få til, bekrefter han.

Toddy Kreta fra Heitann Forlag stiller seg forsåvidt positiv til saken. - Jeg sier forsåvidt go for it, jeg altså. Lykke til med omslaget, humrer Kreta.





Høssingposten har ikke lykkes i å få kontakt med Jøss Dönerengen. Har du tips til saken? Ring eller send MMS/SMS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse