Jamon inn på bestselgerlista

Livsviter og selvutnevnt "klokskapsnekker" Jamon Høssetruten, som i våres ga ut boka Visdoms Ord, har alle grunner til å sprette champangne-korkene til vær's. Nå har Vidsoms Ord hoppet opp på åttendeplass på såkalt Generell Litteraturs bestselgerliste. Og penga? De går til Høssetruten sjæl, ettersom den pensjonerte koiskeieren eier og driver forlaget som står for utgivelsen selv (Eget Ansvar Bokforlag).



Jamon Høssetruten, her med ukjent barn

- Jeg forpakta bort kiosken og nå tar jeg i mot kua, som jeg pleier å si, og nå stemmer det bra eller? Nå skal jeg synge favorittsangen min: Vertigo, vertigo...mayday mayday, forteller Høssetruten. - Jeg har aldri smakt Champangne, men nå har jeg kjøpt meg en...Freiksenet, står det her, så nå skal jeg bare la det stå te', sier forfatteren.

Skål da, Jamon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse