– Han ordnet alt for mye med elektrisk drill

Observante høssinger og høssinginer har kanskje fått med seg at det har blitt slutt mellom søsknene Nalle og Piriam Steinbraaten som har vært sammen i 24 år. Det var etter søttende mai feiringa at Nalle "pælmet" ut Piriam og nå har det altså kommet for en dag årsaken: – Han ordnet alt for mye med elektrisk drill, sier Nalle i et åpen hjertig intervju med Høssings svar på Toppen Bech, Mimmi Troll.


Høssings svar på Toppen Bech, Mimmi Troll Bildet er tatt på hotell.
– Det begynte med at han ordnet opp i at vinduene hadde kilt seg ved å bore seg gjennom karmen med et syltynt bor og det var forsovet greit. Men etterhvert skulle han gjøre alt med den jævla drillen; smøre brødskiva, låse døra, skru av TV'N, vanne blomstene. Det ble et skikkelig mas, for å si det sånn!

– Èn ting er jo at det meste gikk i tu som følge av boringa, men tenk deg den lyden! Kan du tenke deg den lyden? Her var det burrrrrrr burrrrrr burrrrr fra morgen til kveld. Til slutt måtte jeg bare si "stopp, stans, nå tåler jeg ikke mere!". Og ut gikk han, sammen med vaskevannet. Så kan han sitte der i bakhagen og bore i tennene sine om han vil. Nå bryr jeg meg ikke mer.

Høssings mest nålevende samlivsekspert Doddy Knopfler stiller seg skeptisk til metoden, selv om han kan skjønne frustrasjonen. – Jeg vil ikke anbefale folk å kaste andre folk på dør, det blir så trist stemning av sånt. Hadde det ikke vært bedre om vi bare … du vet – du og jeg? Bare oss to? Her inne i heisen er det ingen som ser oss!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse