Fikk ikke rabatt på tørrgjær

Silje Halsregion (19) hadde en noe spesiell gjest på besøk tirsdag kveld. Det var i femtiden at hun hørte en nifs lyd fra stellerommet. -det hørtes ut som ei hås hettemåke, for å si det sånn! forteller Silje. Lyden kom ikke fra noen måke, men fra et nydelig spebarn på ca 5 kilo. -jeg skjønte så og si ingenting. Først trodde jeg det var en praktical joke, eller kanskje en barbert dverg som hadde gått seg vill. Halsregion var i ferd med å pælme kreket ut av vinduet, da hun plutselig kom på at avkommet muligens var hennes eget. - Jeg hadde jo født vedkomne for noen uker siden, men var så oppgitt over at jeg ikke fikk tørrgjær, at jeg må ha glømt hele babbisen for en stakket stund. Barnet heter forøvrig Bent Nakkholmsbegrep.


Illustrasjonsfoto.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse