Noe narko i kommunen


Narkotika
Politibetjent Runde Ræg har ansvar for kommunens narko-satsning, og kan fortelle at det finnes noe narko i kommunen. "Senest i går fant vi en sprøyte med noe som kan være narkotika bak døra på diakonhjemmet. Det er også blitt funnet to narkotika ved meieriet".

Men politisjef Knivsterk nekter for at Høssing er en frikommune for narkotika. "Nei, da må man nok til Abildsø eller et av ryfylkene. Her i kommunen er det en streng anti-narkotika linje, og den følger vi punkt for punkt".


Stiltskins nåværende fettberg av en kone (illustrasjonsfoto).
Men Høssingposten kunne i går avsløre at selveste ordfører Stiltskin har tatt seg narkotika i sin tid. "I 1954 studerte jeg homofobi i Åndalsnes og ble tilbudt noe som ble kalt «minky». Jeg trodde det var et slags sammenleggbar taburett med blinklys, men så viste det seg at pulveret førte meg inn i en tre måneder lang psykose og jeg mistet alt håret. Da jeg kom til meg selv var jeg gift med mitt nåværende fettberg av en kone, og hadde to barn. Dessuten brukte jeg endel ecstasy på slutten av nittitallet".

Fylkeslege i Høssing, Monsy Høssingfoss, tror at narkotika kan ha noen skadelige effekter på menneskekroppen. "Blant annet kan man bli syk av det. Men først og fremst er det de økonomiske aspektene som er så graverende. Narkotika er vanvittig dyrt, og bare de færreste har råd til det. Her må regjeringa på banen!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse