Nytt søppelspann utenfor Televerket

Televerket i Høssing har fått nytt søppelspann ved inngangsdøren sin. Det nye søppelspannet (i børstet stål, red.anm.), eller boss-spannet, som de høye herrer i hatt fra Bergen sier, har vakt harme og ilske reaksjoner fra nabolaget og forbipasserende. Televerket har ellers hatt det samme søppelspannet i alle år. Men nå er det altså byttet ut. "Jeg likte så godt det forrige søppelspannet, jeg", sier nabo til Televerket, Dønna Mathiessons. "Men det var vel ikke bra nok for dem lengre. Jeg synes de må forandre på alltingen, jeg altså. Jeg liker ikke det henne," sier Mathiessons. "Jeg liker ikke det henne."

Hva som er hendt med det gamle søppelspannet har ikke Høssingposten klart å finne ut av. Kommunikasjonsdirektør ved Televerket Hjan-Pegasus Synsam var ikke tilgjengelig på telefon onsdag kveld.



Husk lokk på søppelspannet ditt! Ellers kan DETTE skje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Annonse

Annonse